fredag 17 februari 2012

Syskonkärlek


Fredagskärlek

Skruttan och Flisan tittar på Rio. Fågeln Blue blir tillfånga tagen.

Flisan till Skruttan - Skruttan vill du bli tillfånga tagen?
Skruttan - Ja
Flisan - Vill du?
Skruttan - Ja
Flisan - Ingen ska få ta dig, det ska jag se till. Jag lovar det!

Jag stod ute i köket och lyssnade. Mina små troll.


Idag blev det snabbmiddag. Hamburgare med pommes. Flisan har valt denna helgmeny. Tacos igår, hamburgare idag, pizza imorgon och kyckling och ris på söndag.

Nu ska jag titta på gårdagens avsnitt av Revenge!

2 kommentarer:

Malin på pastill.nu sa...

Syskonkärlek är den allra bästa! Mina är 2 och 5 och toksöta mot varandra, men jag gissar att det gäller att njuta av denna tid för den lär väl inte vara för evigt.. ;-)

Villa Vinkelhaken sa...

Åh, vilka underbara bilder! :)
Vilka goda maränger du visade i förra inlägget! :)

Ha en fin kväll!
Kram Jenny