måndag 6 februari 2012

Golf och andra sommaraktiviteter.



Jag fick en längtan efter golf. Jag började att ta gröna kortet för några år sen när jag väntade Skruttan, jag höll på att kräkas varje gång jag svingde klubban. Så jag slutade med tanken, att jag ska bara vänta ut illamåendet sen ska jag fortsätta. Men så blev det förstås inte.

I sommras fick jag tillfälle att ta det igen när grannfrun tog sitt, men då var jag upptagen med något annat projekt.

Men i år ska jag ta det gröna kortet. Jag ska även putsa upp min motorcykel, ta skepparexamen, starta eget, bygga en prototyp, kanske ställa upp i triathlon som jag har sagt nu i 4år, springa tjurruset ( slog vad mot en okänd man som bor i området på en fest ) och min man tycker också att jag ska bli en bättre hemmafru, vad han nu menar med det.

Känns som att göra listan är en repris från förra året och året innan dess.

3 kommentarer:

C sa...

Grannfrun låter gammalt! Damträning uppe i Västberga måndagar kl 18. Bara att hänga på! À går på golf söndagar kl 16. Då kan vi dela på en matta om du vill. Ca två dagar innan behöver man boka båda. Kram

40plus sa...

Ska bli spännande att följa...
Själv har jag knappt rört klubborna sedan barnen kom in i mitt liv, men det ska det snart bli ändring på :)!

annan29 sa...

Äter man GI så är det bättre att äta kall potatis än varm men när man äter lchf ska man undvika potatis.

Nu ska jag se ett avsnitt till ;-)