onsdag 8 februari 2012

Det bara fortsätter


Hettan här hemma bara fortsätter, den vill liksom inte ge sig. Flisan är frisk nu men inte Skruttan. Imorse fick barnen välja frukost och självklart blev det våfflor.


Skruttan äter dåligt men ett hjärta fick hon ner.


 Vi äter våfflor på olika sätt. Flisan neutrala, Skruttan med socker på, min man med grädde och sylt och jag med frukt/nötter på.


Idag har vi gjort massor med pyssel. Flisan har varit i sjunde himlen, även jag måste jag erkänna.


 

Fick den här boken idag. Så efter kvällspromenaden med grannfrun ska jag lägga mig och läsa, studera och drömma keramik.


 Har redan hunnit med skålen som står framför boken.

2 kommentarer:

A sa...

Å så gott det ser ut! Vilka fina foton!!

finastina sa...

Så gott med våfflor, jag måste köpa mig ett nytt våffeljärn, mitt gamla är spårlöst försvunnet1 :)

Hoppas att ni kryar på er snart, kul att se dina alster, mer av sånt tycker jag1 :)