onsdag 15 februari 2012

Nu är vi friska men...


Onsdag

Som sagt nu är mina barn frisk men inte dagmamman och hennes familj som alla ligger i magsjuka.
Så jag är hemma idag och imorgon med. Men det är lite lättare att ha två barn hemma än ett barn. De kan sysselsätta varandra i alla fall pyttepyttelite.

Vi har målat på tröjor idag.
Barnen fick tygfärger av fina grannen C. Och det var väldigt populärt. Båda tyckte att det var kul och kunde sitta still i 20min.



Tre fina tröjor blev det. En till oss var. Min tröja fick inte plats.



Roliga textilfärger i fina bas färger + glitterfärg. Vi har även haft textilfärger i pennformat som har varit superbra. Hittade inte pennorna nu. Men pennorna köpte jag på Panduro och de trokar direkt och håller tvätt efter tvätt. Det blir mindre kladd också om man har små barn. Kan verkligen rekommendera.

Inga kommentarer: