torsdag 9 februari 2012

Jag är grön fast samtidigt gul.



Min man har gått en kurs i kommunikation och hur människor är. De pratar om färger. Olika färg för hur människor är.

Enligt min man är  jag grön och gul. Min man är blå och röd.

Jag är tvilling och min man är fisk. Vi har väldigt mycket motvind. Men jag tror att livet är lite roligare när man inte är eniga om särkilt mycket.

Jag vill tro det i alla fall.

Nu ska jag äta svaga räkor, min man heta räkor, Skruttan pannkakor och Flisan nudlar. Maten är serverad!

2 kommentarer:

Linda sa...

Hej! Vad roligt att du lämnade en kommentar hos mig!
Du har gjort om en hel del på bloggen va? Vad fint du har det!! Nu måste jag kolla vidare.

Den där boken låter spännande, sånt intresserar mig. Vad heter den?

Camilla sa...

Disc med Lars Sjödin :)