torsdag 16 februari 2012

Hemska drömmar



Dagen är över

Tröjorna har torkat, tvålen ligger vid handfatet, kalaset är överstökat och keramiken inlämnad för bränning.  
Några mammor stannade på en fika så kalaset höll igång några timmar till och lite mera fika slank ner.



Godistårtan och vindruvorna var favoriten. Men även chokladbollarna och chokladkolakakorna var poppis.

Fick inga bilder på barnen som var speedad av allt socker.


Chokladkolakakan som jag skrev om igår.
Gott som bara den.

Nu blir det lite jobb och imorgon väntar en ny dag.

Hade en fruktansvärd hemsk dröm inatt. Jag drömde att Skruttan ramlade ihop och dog. Jag brukar kunna gå in i drömmar och säga till mig själv att vakna men jag kunde inte det med den här. När  jag vaknade var jag bara tvungen att krama om Skruttan så hon vaknade.
Ska leta rätt på min drömtydarbok, för vad kan detta betyda?  

2 kommentarer:

Milla sa...

Men fy vilken hemsk dröm!! :(
Jag har för mej att om man drömmer om att nån dör, så betyder det i själva verket motsatsen.. att nån kommer födas. Jag hade såna drömmar strax innan jag plussade med båda mina barn ;)

Massor med grattis till skruttan i efterskott!! <3

Kramar

cleanlivingbymed sa...

Jag har också hört det, så jag får väll hoppas på lite lycka nu :)