tisdag 14 februari 2012

Stressad men gör inget

Blommor piggar alltid upp en om man inte har en lista med 100 punkter.


Tisdag

Listan är lång på vad som ska göras idag.
Så lång att jag sitter apatisk framför datorn och gör något som absolut inte står på listan.

Snart kommer min man och Flisan hem. Flisan ska till tandläkaren idag och kolla sin oönskade framtand. Om det är dags att dra den och hur hennes permanenta tänder ser ut.

Som sagt listan är så lång att jag bara vill ställa mig och knåda och kavla lera. Göra ett tårtfat eller två.






3 kommentarer:

Ljuva lantliv sa...

Önskar dig en fin alla ♥ dag! Kram Anna

Milla sa...

Hoppas besöket hos tandläkaren gick bra! Ha en fortsatt fin alla hjärtans dag <3

Kramar

Gottegrisen sa...

Det är väldigt lätt att hamna framför datorn och bara känna stressen byggas på inför att börja beta av att-göra-listan istället för att ta tjuren vid hornen.

Hoppas att det blir ett bra kalas imorgon. Jag kände mig riktigt efterlängtad tack vare din kommentar hos mig. Tack!

Kram