tisdag 24 januari 2012

Seba med och skolmöten

Jag  följde med Charlotta på ett säljmöte idag. Vilken klippa hon är, sälja snö till eskimåer inga problem för Charlotta. Vi var på Seba med och träffade en otrolig trevlig Carina. Hon kunde verkligen sälja in sina produkter till mig. Jag är nog en mycket bättre köpare än en säljare , det är bara att inse det!


Med oss hem fick vi en påse med en massa olika krämer, schampoo och tvålar.  Nu kan barnen använda Seba Med istället för min 600kr ansiksskrubb som de kom över och tömde i förrgår.


Nu på kvällen har jag varit på infomöte inför Flisans skolstart till hösten.


Bra visoner men halvtaskig mobbningsplan. Det kan bli bättre men det kunde vara mycket sämre.


 

1 kommentar:

finastina sa...

Åh, den där "lilla påsen", ser ju inte helt fel ut. :)
Här hemma är det maken som är klåfingrig vad gäller dyra krämer etc...Men han har börjat lära sig vad han får smörja in sig i eller inte av mina grejer nu som tur är.... ;)