lördag 21 januari 2012

Bra lösning till hall?

 


Min fina våffelvinnare.


Det börjar ta sig med städning och allt. Köket och badrummet färdigt. Hallen börjar bli rent men vart ska man göra av alla prylar. Hur ska man få en bra hall som barnen lätt kan lägga ner och hänga upp sina kläder i, bra förvaring som samtidigt gömmer allt så det ser stilrent ut?


Frukosten imorse, Skruttans och mitt bidrag.


På kvällen har vi varit hos barnens farfar och ätit middag. Nyttigt blandat med god söt efterrätt. Men i övermorgon är det en ny måndag så då får man börja om. Sen har vi hunnit med en sväng till IKEA och införskaffat mer förvaring och hyller till Flisans nya rum. 


Nu blir det film och imorgon ska vi fortsätta att rensa, gå på kalas och Flisan ska på simning.

1 kommentar:

finastina sa...

Åh, vi byter, jag fixar hummer till dig så fixar du en våffla till mig ! ;)

Härligt med rensing, hallen är ett evigt problem tycker jag. Men JAG har bestämt så att alla får bara ha två av allt framme (skor, jackor etc), resten läggs undan eller hängs i klädkammaren. Men jag skulle vilja ha någon bra förvaringsmöbel, men vad för något det vet jag inte än... :)