måndag 23 januari 2012

Evighets smekmånaden är över



 

Efter middagen hos mina super tränade vänner och efter min mans pappas LCHF middag i lördags som jag förstörde genom att äta upp barnens glass och vi ska inte prata om tårtkalaset i går hos min slanka magopererade (gastric bypass-operation) vän och hennes tre magopererade (gastric bypass-operation) snärtor. Jag ser den här helgen som ett tecken att även jag ska börja aktivera min kropp.
Jag ska bara äta sushi och äppelkaka med vaniljsås och drick något gott vit vin ikvällen men imorgon börjar jag..... Har ni hört det där förrut eller?

3 kommentarer:

finastina sa...

Äsch...man ska äta det man tycker är gott. Hellre ligga på dödsbädden och minnas allt det goda än tvärtom.. ;)

A sa...

Det luktar ju framgång lång väg!! ;)

Camilla sa...

Finastina: Då blir det chips och glögg hela dagarna ;)

A: Visst gör det. Nästan lite bränt...