fredag 9 september 2011

Veckanstävling omgång 3

 Tävlingen fortsätter

I går fick vi parmaskinka med en melonfyllning till förrätt. Varmrätt blev entrecote med rostade grönsaker och pumpa. Och till efterrätt trädgårdsbärs paj med vaniljsås.

11poäng. Koken själv som drog ner betyget efter att inte blivit så nöjd med köttet.
Måste snart ta tag i min egna matlista. Helt plötsligt känns 350kr väldigt lite.



Supergod paj.

Inte bara jag som gillade paj, även Flisan som egentligen inte gillar pajer. Här äter hon paj ur min egen designade feldrejade såskopp.

Igår var Flisan på kör för första gången i en ny grupp. Flisan är yngst men inte tystast för det. Hon tyckte att det var kul iaf och på söndag har de sin första konsert.

Idag är jag ledig. Ska städa och fixa lite för ikväll kommer det fintfint folk hit med deras finfina barn. Tacos, disco och popcornregn har Flisan önskat sig. Jag önskar mig färdig mat, städat hus och självdiskande disk.

Inga kommentarer: