tisdag 13 september 2011

Dålig marknadsplan?

Det kanske växer huggtänder på mig med.

Tack och hej leverpastej.

Vilken dag! Allt började som vanligt, kommer till skolan, hade en föreläsning, redovisade en marknadsplan om en tygkasse inför klassen och efter vår redovsning ställde sig vår lärare upp.

- Det här var ett missförstånd. Jag slutar, det här funkar inte längre!

Sen tog han sina saker och gick?! Hmmm....  Så nu har vi ingen lärare. Lite oklart varför han sa upp sig mitt under en lektion,  var det pga att vi luktade illa, ställde för många frågor, gjorde en dålig marknadsplan eller  hade han bara en dålig dag som tog en oväntad ogenomtänklig vändning?
Vaknade han bara imorse och tänkte " Aha, idag ska jag göra något spännande, säga upp mig mitt i en lektion!"
Eller tyckte han att vi var så dåliga att han inte ens orkade ta tag i vår okunskap i marknadsföring och istället packade han sin väska och gick?

Andra läraren som packar sin väska och går mitt framför näsan på en under min skoltid. Första gången var när jag gick i fyran och vi fick läraren att springa gråtandes från lektionsalen. Och nu detta!  


3 kommentarer:

Milla sa...

Men hjälp vad udda!! Vad händer nu då?

Kramar

Anonym sa...

hahha! va sjukt! :) Länge sen vi sågs, vi får boka in nåt snart tycker jag! Kram!

Anna J Araya

cleanlivingbymed sa...

Milla: Hoppas på en ny lärare nästa vecka ;)

Anna: Ja, det var länge sen. Vi måste träffas snart. Hoppas att allt är bra och att ni har kommit iordning i lägh.

Kram på er!