fredag 16 september 2011

Grand finale

 Chevrétoast med maskrossirap

Mer mat

Jag känner mig lite besatt av mat just nu. Den här tävlingen har jag verkligen tagit på största allvar. På liv och död.
Men gissa vem som vann? Jo det var jag.

Idag har jag varit ledig. Egentligen skulle jag ha pluggat men det blev inte så. Tränat har jag gjort iaf, kors i taket. På måndag ska jag börja träna på ett nytt gym lika gym fast på ett annat ställe. Det känns som en liten nystart. Det blir lättare att hoppa in i gymet före och efter skolan och innan hämtning av barn.  


Förrätt: Chevrétost med maskrossirap.
Varmrätt: Wallenbergare
Efterrätt: Varma sommarbär med vitchoklad och vaniljglass + en lite maräng som Flisan hade gjort.


Detta kalas gav 5+4+5!


Är helt fast i wordfeud. Måste fortsätta nu....

1 kommentar:

Milla sa...

Grattis till vinsten! Jag hade det på känn ;)
Vad heter du på wordfeud? Jag är också helt fast :)

Kramar