söndag 11 september 2011

Helgen är över


Vila

Igår fick vi fiskburgare till middag. Flisan gav en 5poängare, jag gav 5 och min man gav sig själv en 4.
Dagens maträtt ville jag inte ens fotografera. Halvdant, vad det nu va. 2poäng fick han bara för att det var sista måltiden och att han hade börjat
Imorgon är det min tur att laga mat. Planera.....får jag göra någon annan dag.




Syskonkärlek på hög nivå i kyrkan idag.

 Idag var vi upp med tuppen. Flisan skulle till simskolan, sen direkt till kyrkan där kören skulle ha uppvisning. Sen snabbt in till bilen för att åka till jobbet, jobba järnet, sälja massor, hem, plocka upp barnen hos grannarna, äta halvdant mat, leka, leka leka, natta, plugga, natta, natta. Oj är klockan 23,30! Ta fram marknadsföringsboken. ZZZZZZZ.

Hoppas på en lite lugnare dag imorgon. Då ska jag bara till skolan, hämta barnen, bvc, planera mat, laga mat , plugga och ta en  joggingtur för nu är resan bokad och formen ska trimmas.

Inga kommentarer: