torsdag 21 juli 2011

Träningsläger

Nyrökta räkor, Aioli och marinerade vitlökar.

Studs

Efter Stockholms skärgård åkte vi vidare till mellan Sveriges skärgård och till våra vänner. Lika vackert och lika varmt i vattnet.

Maten var suvurän, barnpassningen lika så och vi ska inte tala om Mad spelet.Tänk om man kunde få ha det så här hela livet.
Tråkigt nog har jag redan lämnat mysstället och åkt de 20milen till min norrländska hemstad. Barnen är lika nöjda massa lek och stoj och även här får jag god mat serverad på ett keramikfat.


En helnöjd skruttis hos mina underbara vänner.

 Mina vänner är Busans bästa kompisar. Det är verkligen full fart från förmiddagen till sen kväll.

Det första Busan gjorde när hon vaknade var att fråga om L och R hade vaknat. Lyckan var gjord när R berättade att det bästa han visste var att vakna på morgonen och titta på en bra film i sängen. Dagen därpå vaknade Busan ganska tidigt klev upp fixade några mackor, varm choklad och laddade dvd med Trassel, sen tassade hon in till våra vänner med brickan och kröp ner mellan dem.
Lycka!


Taxi till Trollskogen får vi ta nästa gång.

Som sagt vi har haft underbara dagar med en massa hoppande, boxande och jonglering.

Inga kommentarer: