torsdag 21 juli 2011

Skärgården

 Snart augusti

 Dagarna bara rusar förbi. Jag är själv med tjejerna och dagarna har verkligen bara försvunnit. Vi har rest runt till våra vänners olika stugor. Vi har åkt båt, ätit gott och badat i massor både i havet, i poolen och i spabad.


 Grodor, pirater, ringåk och en massa njut i Stockholms vackra skärgård.


Skruttis bordsskick är inte det bästa, men så länge hon äter är det just nu ok att ligga, sitta under bordet eller leka med knivar.

Även skruttis har tagit semester från rutiner och tidiga uppgångar, nattmålet har hon också skippat bara så där. Så nu lämnar jag pensionärslivet med att kliva upp vid soluppgången och gå och lägga mig långt innan solen har gått ner.  
Busan är som vanligt lika underbar och flexibel, så jag kan absolut inte klaga på min semesterstart.

1 kommentar:

Milla sa...

Det verkar ju helt underbart!! Semestra i skärgården är inte fel alls :)

Brödet blev supergott och barnen älskade det! Tack igen!

Kramar