tisdag 17 maj 2011

Ny blogg igen...



Jag har haft lika många bloggar som vagnar. Jag blir liksom aldrig nöjd med något och det är likadant med väskor, jackor och inredning. Skor är något jag kan bli nöjd med, Converse kan man lita på även mina Hunter och Havaianas.

Men nu provar vi igen.


Mina barn är sjuka idag, vattkoppor och magsjuka har hägrat här hemma. Mitt i allt skrik och klåda började jag möblera om i vardagsrummet. Som om två sjuka rastlösa barn inte räckte.
Bra blev det efter att min man fick slutföra uppdraget som alltid.


Förra lördagen hade vi en fotograf här som tog lite försenade bröllopsbilder. Som tur var fick jag på mig bröllopsklänningen och T som är 9månader äldre kom i sin.


Så nu ikväll har jag och min man valt ut 15bilder som ska pryda vårt hem.


Om fyra timmar vaknar lillan pigg och prickig bara så ni vet.


Inga kommentarer: