onsdag 18 maj 2011

Macarons

Yoghurten serverades i mina hemmgjorda keramikskålar.


Började dagen med yoghurt och min hemmagjorda musli. Det kommer aldrig mer bli köp musli i detta hus. Gud så gott det var! Ni måste prova.



Busan är frisk nu men är hemma idag också. Lillan blir sämre. Flera koppor, högre feber och hosta. När jag ger henne både Tavagyl och Alvedon då kan hon leka själv ett tag annars bär jag runt på henne.
Nu ser jag att hon har fått 2koppor på tungan. Inte konstigt att hon inte vill äta mat.






Dagens lilla aktivitet blev bakning. Macarons. Första gången så det ska bli spännande. Har varit så sugen på det och kan inte åka iväg så då är det bara att baka själv.


Det bästa är att slicka skålen. Tyvärr är jag inte själv som tycker det.





2 kommentarer:

D I N A R A sa...

Åh så gott! Blev de goda?? har aldrig vågat mig på de. Ska nog prova och göra de.
Japp, jag ska jobba lite och fota på söndag, men tycker absolut att ni ska koma dit! Jättemysig familjeaktivitet. kramis

cleanlivingbymed sa...

De var goda och med lite träning kanske de kan bli lite finare.
Tycker absolut att du ska prova ;)

Men köpta är godare!

Ska kolla upp söndagen. O har fotboll då men jag vet inte riktigt vilken tid.