tisdag 28 juni 2011

Utedag

 Min fina skatt

Vilken underbar dag

Idag har vi varit ute hela dagen. Vi började på stranden, lunch och sandslottsbygge. Sen åkte vi hem en snabbis och packade om picknickorgen ut med lunchen och ner med middagen och kvällsfikat för att sen bege oss till en utomhusbassäng. Busan tycker att det är roligare vid poolen än på stranden. Hoppa från kanter, simma och vara långt från sandkorn det är hennes grej. Skrutten tyckte att det var kallt men hon skulle inte vara sämre än storasyrran. 

På vägen hem började bilen krångla. Såg alla sparpengar och utflykter flyga iväg men det visade sig bara vara framhjulet som höll på att lossna. Nu har min man fixat det och det känns som vi har tjänat en massa pengar. En ny väska föreslog jag min man att vi kunde köpa för våra intjänade pengar, har inte fått något svar än, jag tolkar det som ett nej.

Hoppa från kanten, ja visst kan jag det.

1 kommentar:

Milla sa...

Vad duktig hon är! Men vad läskigt med hjulet :O

Spelet heter Mina vänner Tiger och Puh, Superdeckarspelet.
Saga gillade det skarpt :)

Kramar