lördag 11 juni 2011

Ännu en bra dag

Våra nya glas från Himla piggade upp mitt trötta morgonhumör.  

Pigg pigg med vitamin

Jag har varit olidligt trött nu i en vecka. Det känns som jag kan somna vart som helst. Fast vi har fått en massa sol, värme och massa friskluft så blir jag inte piggare. 
Har nu köpt vitaminer för andra gången i mitt liv. Berocca Boost blev det så nu hoppas vi att tröttheten försvinner.

 
Flisan längst fram innan hon insåg var det var för filur som kom fram. Busan fick en autograf på armen.

 Picknick och Clownen Manne blev det idag. Flisan blev livrädd när Clownen Manne kom fram, min lilla flisa. Busan gillar clowner, hon har trollat och spelat clown för oss hela eftermiddagen. 
Kan verkligen rekommendera Clownen Manne och parkteatern.

Har var hos några fina vänner nu på kvällen och har ätit världens godaste korvar och min mans potatissallad med jordgubbar. Nu minns jag inte namnet på korvarna men till veckan blir det ett besök till Taylors and Jones på Hantverkargatan.


Min nybadade tandlösa tös

Igår var busan och drog 2 tänder på sjukhuset. En invecklad process men bra gick det och hon är väldigt stolt över sina små tänder i sin lilla tandburk.
Nu är det bara att vänta på att de permanenta tänderna ska kika fram om si så där 2år.

Inga kommentarer: