måndag 20 juni 2011

Gos och mys

 Måndag


Har gosat med en 1månads gammal bebis idag. Så mysigt och han var så liten. Svårt att tro att flisan och busan har varit så små och oskyldiga. God lunch och gott fika fick jag också av min fina vän. Har blivit många fikor nu de senaste dagarna. Måste verkligen ut och springa igen. 



Barnen fick ansiktsmålning av min vän. Väldigt uppskattat var det av busan. Flisan blev en liten katt, men hon blev så rädd när hon såg sig själv i spegeln att hon började gråta. Lillfisen min.



På kvällen kom grannarna över på fika, vad annars ;)  En misslyckad kladdkaka fick 10poäng och tummen upp av grannsonen på 7år.
Kakan blev mer som en stor chokladkolakaka. Så jag förstår att barnen älskade den. Sött och god och så blev den väldigt platt.

Nu kom min man hem glad efter att Dif vunnit med 3-0, så nu ska jag överraska honom med att hjälpa mig att rensa skafferiet och dammtorka hyllor.

Inga kommentarer: