onsdag 8 juni 2011

Dagens segling


Trött av frisk luft

Förstår inte hur man kan bli så trött av att inte göra något.
Idag vaknade vi av regnet. Det regnade och åskade på förmiddagen. Jag glömde regnbyxorna till barnen så de fick hålla sig inne. Tror att det tyckte det var lite mysigt att höra smattret och läsa böcker, dansa till Bamsemusik äta kakor. Men efter bara 2 timmar så sken solen igen.
Det var inte bara jag som var trött under dagen även barnen blev trötta av friskluften så bägge två somnade efter lunch.
Då passade jag på att sola och sova lite, så nu har man blivit lite sommarbrun igen.

Busan tyckte att det bästa med trippen var att köra jollen. Hon skrattade hela tiden av lycka när hon fick köra omkring i den.



Flisan landkrabba pratade mest i telefon och var bekymrad. Fast mata fiskar och springa ifrån mamma och pappa på bryggorna det tyckte hon var roligt.


Nu planerar vi nästa tripp, längtar redan.
Nu ska jag gunga mig i säng. Balansen tror fortfarande att jag är ute till havs.

1 kommentar:

Milla sa...

Vad underbart det låter! Är liite avis :)

Kramar