torsdag 4 augusti 2011

Matcoma


Njuter

På måndag ska jag börja träna inför Vasaloppet så just nu äter jag onyttigt ( tillbehören )och bara tar det lugnt, ingen onödig motion. Så här skulle jag vilja ha det jämnt samtidigt som jag är vältränad och har hur bra kondis som helst.

Idag har vi inte gjort mycket. Barnen verkar fortfarande lite trött på värmen och föredrar hellre att vara inne än ut. 

Middagsgäster har vi haft. Min mans bror har varit här och dragit el och kusinen I och mina barn har levt rövare. Kusin vitamin sover över till imorgon då vi drar på cirkuskurs och sen åker jag vidare till en lugn tjejhelg med bästisarna. Det kan verkligen behövas. Både barn ( kanske inte Skruttis ) och mor känner sig redo för dagmamma.   



Efterrätten stod fröknarna Flisan och I för. Minimuffins med massa strössel. Helt i min smak.



Bakade utan ägg så lillskruttis kunde få smaka och det blev riktigt goda. Dock så åt inte Skruttis några. Hon sög av strösslet och slängde resten. 

Inga kommentarer: