måndag 29 augusti 2011

Igår


Bomullsbröllop

Igår firade vi bomullsbröllop, och igår var det 1år sen vi döpte Skruttis. Lilla lilla Skruttis.
Tiden har verkligen gått snabbt men samtidigt har vi hunnit med så otroligt mycket på det här året.

 Ett underbart år med många minnen.  


Skruttis 6mån


Vi var iaf på bio igår med våra vänner som firade 6år. Harry Potter i 3D, första gången och jag blev inte så imponerad. Det kändes som att titta i barnens 3D böcker där bladen åker upp i olika lager. Kanske är det mitt brytningsfel som gjorde det svårt att fokusera på något eller så är det min hjärna som är omodern för dagens teknik, eller så kan det var filmen som inte var så bra i 3D. Jag får väll hoppas att det är det sistnämnda.
Maten efteråt gjorde susen iaf både för huvudet och hungern. Och vi ska dock inte glömma sällskapet.  

Nu blir det träning. Somsagt det är måndag och på måndagar börjar jag ju mitt ny nyttiga liv.

1 kommentar:

Milla sa...

Grattis!!
Du måste smitta av dej lite på mej med ditt nyttiga liv, det skiter sej här ;)

Kramar