onsdag 3 augusti 2011

Jag, Grevinna af Huvudsta

 I luftballongen i solnedgång.

Barnfri


Igår var det första gången vi var utan barn tillsammans jag och min man.
När flisan var liten lämnade vi bort henne redan efter 6månader men med lillskrutt har det tagit lite längre.

Men igår hände det och då åkte vi luftballong.
Otroligt fint var det samtidigt som det var lite läskigt. De senaste åren har jag blivit lite höjdrädd och feg, det måste jag ändra på det.


Grevinna af Huvudsta

 Mina fina vänner L och R tog hand om Flisan och Skruttis, jag kände mig helcool, ända tills ballongen lufte och jag trodde att jag skulle ramla ur korgen som säkert var 130cm hög.
Efter flygningen blev det dop i champagne och helt plötsligt blev jag Grevinna af Huvudsta ( vi landade i Huvudsta ).



Utsikten uppåt när vi flög.

3 kommentarer:

Milla sa...

Vad häftigt!! Vilken upplevelse!
Då får man gratulera Grevinnan ;)

Kramar

cleanlivingbymed sa...

Tack tack ;)

Allt och/eller Inget sa...

Ooj vilken fin tur! Vad häftigt att flyga ballong, det vill jag också göra en dag. Vad roligt att hitta på något extra sådär :)

Kram Linda