onsdag 16 november 2011

Koppning


Onsdag

Koppningmassage och ansiktskoppning har jag provat idag. Otroligt skönt. Nästan bättre än vanlig massage, det kittlades inte lika mycket.

Nu är det långt mellan inläggen. Har varit så mycket och dagarna är fortfarande fullbokad till mitten av december då vi packar och drar till ett värmare ställe.
Barnen och jag håller förstås på att dö av längtan efter snö. Pulka, skidor och snögrottor. Ska bli intressant och se vad Skruttis tycker om den kalla vita massan.

Tvättmaskinen ska tömmas men först ska jag boka biobiljetter till Twilight filmen som jag och grannen S ska gå på i helgen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vart har du köpt dina koppor?

cleanlivingbymed sa...

Jag var på en salong. Men de sålde koppor. Ska kolla upp det. Återkommer ;)

cleanlivingbymed sa...

http://zonsense.se/
Här kan du köpa koppor =)