måndag 21 november 2011

Från Café Opera till 80-tals fest


 Helgen i korthet

I lördags var vi på 80-tals fest. Plast, bling bling och billigt. Mycket trevlig fest och så var vi ett roligt sällskap. Det är alltid kul att lära känna nytt folk i området. 
 Innan festen var jag på Café Opera och We R Family event. Mycket trevligt var det med. Gott fika, bra föreläsare och en fullproppad goodiebag.
Pepparkakshusbak blir i veckan. Bokat biljetter till Disney on Ice har jag gjort en bra julklapp till Flisan. Även hennes bästa kompis ska gå så det kommer bli en härlig tjejkväll med middag och show. Yasuragi var också på Cafét och kanske blir det en julklapp till mig och min man där.  

 

Är 80-tals modet på väg tillbaka?

2 kommentarer:

Milla sa...

Vilken härlig festhelg! Jag var så sugen på att åka till Café Opera, men det kändes lite väl långt..

Kramar

cleanlivingbymed sa...

Jag förstår det. Men nästa gång får du ta en weekend i Stockholm ;)

Skulle vara roligt att träffas :)

Kram